Sider

mandag den 17. januar 2011

fridas værelse



her er det så....Fridas værelse!
eller rettere fridas egen 1.værelses lejlighed, her er nemlig både entre, køkken, sovesofa og ja...potten bor her også ind i mellem, smil ...
Der er rigtig mange detaljer jeg er rigtig glad for, kunne skrive en roman om hver en lille ting... men det jeg er gladest for er, at alle de ting jeg har samlet, samt ting fra min barndom er kommet frem og kommer til sin ret.  Et eksempel er min mors dukkehus, som jeg også legede med som lille. De små platter på væggen med eventyrene har min oldemor malet til mig o.s.v.
Læg også mærke til sengen den har Simon tryllet om til en lille sofa (Frida sover ovenpå i et lille hjørne på Sofus værelse)... jeg har fundet sengen på loppemarked til 100,- og den har boet i kælderen i flere år... men nu er det hele oppe og Frida er rigtig glad for det hele.... læs: hopper rundt og synger 'sydderød værelse...sydderød værelse!!