Sider

mandag den 3. januar 2011

første mandag i et nyt år




..Og solen skinner stærkt og smukt på frosten i min have, det er da en skøn start på hverdagen.

Vi har tømt Fridas værelse i juleferien og i går aftes nåede vi lige at tapesere, - jeg tror det bliver godt og endnu mere fint er, at den lille trunte er helt tosset med 'lydderød' (hvad er det med piger og lyserød??) så hvor var det heldigt at det tapet jeg fandt er 'lydderød' -efter Fridas mening, sart rosa eller pudderfarvet efter moderens -smil...hi hi!!!

i min kælder har jeg gang i et andet lille projekt til Fridas værelse, det lilla skab er blevet gråt og for en lille pige er det så højt, at det når helt op til skyerne....
uuuh, jeg glæder mig til det er færdigt og jeg kan indrette værelset og se om idéer og virkelighed stemmer over ens.