Sider

lørdag den 11. februar 2012

forunderlig vidunderlig

Dette er et lille indlæg om kærlighed.

kærlighed til gaver købt med hjertet
kærlighed til at lade sig begejstre af små detaljer

Line har fundet det fine dråbe billede til mig, et billede hun viste jeg hold rigtig meget af og som hun ved et underligt tilfælde havnede hvor man kunne købe -Tak, jeg elsker det!

Det grønne stof med roser, er jeg helt høj over -passer perfekt til alt det jeg gerne vil lave lige nu, og jeg har allerede 100 planer med det både til arbejde, hjem og tøj (suk, tror slet ikke jeg har nok)

og til sidst et 'love link' jeg er nemlig helt forelsket i Maluba's eventyrlige univers. Mange er fantastiske til at hækle, men May-Lill giver det et helt særlig poetisk twist -jeg håber en af de fine dukker snart kommer til salg -men som en start har jeg købt en lille broche.