Sider

torsdag den 31. januar 2013

køkken # 1



 .... i skal se lidt af mit nye køkken, vi mangler stadig end del... men hvad, i kan jo være med i processen. Eller rettere NU KAN JEG IKKE VENTE MERE med at vise frem, smil. Selve køkken elementet er færdigt, så det kan i se.

Jeg elsker jo at dyrke kontrasterne, og vores køkken skulle ikke være en undtagelse. Træ og Stål, et varmt materiale og et koldt.
Selv køkken elementerne er WE: DO: WOOD ... og hold nu op hvor nyder det hver gang jeg åbner en skuffe, det bare lækkert!
Den 4 meter lange stål bordplade er mit touch, udover det med kontrasten, er det også min drøm. En stålbordplade er i mine øjne det ultimative bordplade : lækker, praktisk og så bliver den ikke grim med tiden ! .... hi hi... læg lige mærke til hvordan Sebastian (WE:DO:WOOD) har fået den 6 mm massive og knapt 200 kg tunge plade, til at se ud som om den svæver, sejt ik'

Skulle du også drømme et WE: DO: WOOD køkken, forhandles det snart hos Garde Hvalsøe køkkener.
Eller drømmer du også om en stålbordplade, vil jeg giver min allerbedste anbefaling til Heartsteeling,

Jeg vender tilbage med mere køkken, når emhætte, køleskab og andre små detaljer er på plads,